۱۳۸۷ اردیبهشت ۳۱, سه‌شنبه

استراحت

استراحت

من جدیدا روی ادبیاتی که باهاش می نویسم خیلی فکر کردم ، نمی دونم من سعی کردم از یک قلم جدید استفاده کنم، اما متاسفانه اون اثر گذاری که من می خواستم رو نداره، من واقعا شخص خاصی رو اینجا هدف قرار ندادم، اما متاسفانه بعضی از خوانندگان خودشون رو هدف فرض کردن، شاید هم ادبیات من این شبهه رو در خوانندگان ایجاد کرد.

من اصلا خوشحال نمی شم از اینکه کسی رو آزار بدم، الان منظورم این نیست که حرفهام اشتباه بوده، هنوزم با ایمان قلبی معتقدم که حرفهایی که زدم درست بودند، اما حس می کنم ادبیات باعث شده که از انتقال درستشون به خواننده جلوگیری بشه و سوء تفاهم ایجاد بشه.

اینجا از تمام دوستانی که به خاطر ادبیات خشن مطالب من آزار دیدن عذرخواهی می کنم و باز هم می گم هدف واقعا هیچ شخص خاصی نبود، اگر کسی این حس رو کرده به خاطر ادبیات متن بوده که خواننده رو مستقیما مورد خطاب قرار می ده و من به این خاطر عذر خواهی می کنم.

از این به بعد می خوام به خودم یکم استراحت بدم، و در مورد موضوع مورد علاقه ام یعنی "تاریخ" بنویسم، خودم هم یکم عقبم، می خوام تاریخ بعد از اسلام رو اونطوری که تاریخ پیش از اسلام رو بررسی کردم بذارم زیره ذره بین، هرچند نظرات من در مورد تاریخ ایران هم از نوع سازه مخالف، اما امیدوارم با اصلاح ادبیات، خوانندگان بتونن مطالبم رو هضم کنند.

با امید موفقیت و کامیابی

محسن صالحی

هیچ نظری موجود نیست: