۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

خطاب به دانشجویان و متخصصین ایرانی خارج از کشور - هم اکنون نیازمند یاری سبز شما هستیم- چند راهکار بی هزینه اما موثر



[where+is+my+vote.jpg]
راهکارهای مبارزه برای سرکوب کودتا

راهکار های زیر همگی هزینه بسیار کمی دارن، عملی هستن و باید در اسرع وقت انجامشون داد.
1) سایت های خبری مثل سی ان ان، بی بی سی، گوگل نیوز، یاهو نیوز و از اینها مهم تر سایت های محلی روزنامه های محلی شهری که توش زندگی می کنید، اکثرا بخشی دارن به نام "اخبار ارسالی شما". به عنوان مثال تلویزیون سی ان ان اسم این قسمتش سی ان ان نیوز روم هست که می تونید اخبار خودتون رو ارسال کنید. باید تا ایران ظهر نشده و اینجا کاملا شب، اخبار خود رو به انگلیسی همراه با عکس و فیلم آپلود کنید. ارسال اونها به سایت های روزنامه های محلی می تونه خیلی موثر باشه.

2) یادتون باشه عکس هایی رو نزنید که بعدا برای صاحب عکس مشکل ایجاد بشه مثل حادثه 18 تیر. از عکس هایی استفاده کنید که عمق فاجعه رو نشون میده اما صورت افراد خیلی واضخ نیست.

3) یه کار خیلی خیلی مهم اینه که برای جلب توجه مردم کشوری که توش زندگی می کنید باید مستقیم وارد عمل بشید. برای اینکار تا قبل از دو شنبه صبح که همه مین سر کار، با استفاده از پرینتر های رنگی ای که ممکن است بهش دسترسی داشته باشید عکس های فجایع خیابانی روز گذشته رو بزرگ یا کوچیک پرینت بگیرید و هر جایی که توی شرکتتون یا مهمتر دانشگاهی که توش درس می خونید به برد ها منگنه کنید. این کار رو در ابعاد وسیع انجام بدید که توجه همه رو جلب کنه. یادتون باشه که زیر عکس ها یک خط به انگلیسی یا زبون کشوری که توش هستید بنویسید که "رای مرا پس بدهید،تقلب و کودتا در انتخابات ایران" و لغاتی که به بیننده در نگاه اول بفهومونه چه اتفاقی افتاده. این جنبش از همین الان شروع میشه.
بردها رو پر کنید از عکس های اطلاع دهنده این فاجعخ. حتما لغت کودتا رو استفاده کنید که همه بدونن چی شده.

4) الان بهتری موقعیه که قدرت آی -تی خودتون رو نشون بدید. هکر های هوشمند ایرانی در آمریکای شمالی و اقصی نقاط دیگه دنیا. هم اکنون نیازمند یاری سبز شما هستیم. رحم نکنید به سایت های خبری، سایت های دولت، سایت وزارت کشور و... همه چیز رو پاک کنید و لوگوی بالا رو جاش بگذارید. اگه کاری هم می تونید با موتور های جستجو انجام بدید که هر گی سرچ کرد ماهیت واقعی این انتخابات دستش بیاد گل به سر ایران زدید. این ننگ رو به خودشون برگردونید.

5) هر چه سریعتر برای گردهم آیی برنامه ریزی کنید. روز دوشنبه عکس های بزرگ پرینت بگیرید و در مراکز شهر خود بایستید تا همه مردم بدانند چه بر سر عزت ما رفت. یادتون نره که باید طرفمون رو از لحاضه اطلاعاتی فلج کنیم. از دوست های خارجیتون بخواین که بیان کمکتون کنن که برای شما هم مسئولیت کمتری داشته باشه. باید هوشیار بود و جواب گرگ صفتی رو با ابزار تعقل داد.
بپاخیزید، اینها همه اقدامات کوچکی هستن که از پس همه بر میان. به برد های خیابون، محل کار، دانشگاه و مغازتون رحم نکنید، جایی خالی نمونه

هیچ نظری موجود نیست: