۱۳۸۸ خرداد ۵, سه‌شنبه

یک کلام، ختم کلام

یک کلام، ختم کلام

توضیحی که باید به دوستان عزیز بدم این است که، این مطلب به دهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوریِ، کشور جمهوری اسلامی ایران در سال 1388 مربوط است.

همه و همه با هم خواستار تغییر

تمام ایرانیانی که می دانند چه بر سر ایران آمده، در جای جای کره ی زمین خواستار تغییر شرایط کنونی هستند، و این تغییر قابل دستیابی نیست مگر با عدم حضور محمود احمدی نژاد! ما همه با هم، فارغ از سلیقه هایمان، در کنار هم هستیم تا ایران را از منجلابی که در آن فرو رفته، بیرون بکشیم. چون به کشورمان، شخصیت مان و مردم ایرانمان عشق می ورزیم.

عدم حضور احمدی نژاد، چگونه؟

بعضی دوستان بدون اطلاع یا گاهاً با مقاصد تبلیغاتی، شروع به گستراندن این ایده نموده اند که: "اگر می خواهید احمدی نژاد نباشد، باید به این شخص رای دهی!"

همه می دانند که شکست احمدی نژاد در دوره ی اول انتخابات غیر ممکن است، حتی با بزرگترین موج انتخاباتی موجود (سید محمد خاتمی) دستیابی به این مطلوب غیر ممکن می نمود. چون در دوره ی اول امکان دستیابی به بیش از نصف آرا برای هر کدام از کاندیداها (با توجه به تعدد کاندیداها) غیر ممکن می نماید.

همه می دانند که همه ی امید ها در جهت کشیده شدن انتخابات به دوره ی دوم می باشد، برای رسیدن به این هدف شرکت کردن در انتخابات و رای ندادن به احمدی نژاد کافی است. شما بین موسوی، کروبی و رضایی به هر کدام رای دهید، احتمال شکست احمدی نژاد را بیشتر می نماید و رای دادن اختصاصی به هر یک از کاندیداهای موجود هیچ تاثیری در شکست احمدی نژاد نخواهد داشت. فقط و فقط حضور شما تعیین کننده است، روی صحبتم با کسانی است که با سمپاشی و دروغ گویی دیگران را اغفال کرده، و آنها را مجاب می کنند که به کاندیدایی خاص رای دهند تا از احمدی نژاد رهایی یابند.

آزادی و موفقیت، چگونه؟

با توضیحات بالا، دیگه تبلیغاتی که در زمینه ی رای دادن به شخص خاصی می باشد، کاملاً مسخره و زشت به نظر می آید، حتی اگر رضایی با احمدی نژاد به دوره ی دوم انتخابات راه یابد، احتمال بسیار بالایی برای پیروزی ایشان بر احمدی نژاد وجود دارد.

بنابراین هرکسی مسئول رای خود می باشد و وظیفه ی همه ی ماست که براساس معیارهای شخصی کاندیدای اصلح خود را انتخاب نماییم.

برای شکست احمدی نژاد لازم نیست به شخص خاصی رای بدهیم، فقط کافی است رای بدهیم، ولی به احمدی نژاد رای ندهیم.

نامزد اصلح؟

به نظر من نامزد اصلح یعنی:

- تیم اقتصادی، سیاسی و فرهنگیِ مقتدر

- برنامه های مدون

- شجاعت و اراده در جهت اجرای برنامه ها

به نظر شما نامزد اصلح کیست؟ این مشخصات را در چه کسی می بینید؟

حرف آخر

از دوستانی که داعیه ی اصلاح طلبی و آزادی دارند، خواهشمندم چون خودشان مدهوش صحبت هایی فردِ خاصی شده اند، دیگران را اغفال ننمایند، از این نیاز به تغییر، سوء استفاده ننمایند! چون اینکار بین آنها و طرفداران احمدی نژاد مرزی باقی نخواهد گذاشت.

از دوستانی که به دستور آقای خاتمی به میدان ریخته اند، خواهش می کنم به رای و نظر مردم احترام بگذارند، اجازه دهند هرکسی رای خود را در صندوق بریزد.

با دروغ بافی، از موقعیتِ بوجود آمده سوء استفاده ننمایند، اگر احمدی نژاد مردم را اغفال کرد، اگر مردم از احمدی نژاد خسته و عصبانی هستند، ناپسند تر از آن اینست که از این خستگی و عصبانیت، سوء استفاده کنیم. افرادی که اینگونه به میدان آمده اند، خود نمی دانند چه می خواهند! وای به روزی که دیگران را نیز با این عدم آگاهی به ورطه بکشند.

والسلام علي من الطبع الهدي

محسن صالحی

26 ماه می سال 2009 میلادی

هیچ نظری موجود نیست: