۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۶, پنجشنبه

آدم یا دین داره یا عقل! دینداری = عقل نداری!

آدم یا دین داره یا عقل! دین داری؟ = عقل نداری!



وقتی می زنی شبکه ی چهار تلویزیون ایران و می بینی که استادِ دانشگاه الزهرا که "اتفاقاً" یک زنِ (دکترا از پاریس و تحصیلات حوزوی از قم)، از کتک زدنِ زن ها طرفداری می کنه و براش دلیل علمی و منطقی می یاره (!!!) چیکار می کنی؟
وقتی توی سوره ی نمیدونم چی؟!، آیه ی چِی! که اصلاً برام مهم نیست! میگه: اگه "زنِ ت" از سِکس سرباز زد، تویِ "مرد" حق داری با ترکه ی انار کتکش بزنی، چه فکری می کنی؟! از دینی که بهش ایمان داری چه برداشتی می کنی؟؟
وقتی می بینی زن هایی که نمازِ این دین رو می خونند، روزه اش رو می گیرند، و بقیه اش (آدم کشی و کتک زدنِ زن ها) رو جُک می دونند!!! چه حسی بهت دست می ده؟؟
وقتی می بینی افرادی رو که به نظرشون: عصای موسی، دست شفا بخش عیسی، کشتیِ نجات دهنده ی نوح، پرنده های تکه تکه شده ی ابراهیم، قربانی کردن اسماعیل، لشکر باد و جنِ سلیمان، ماهیِ آدم خواره یونُس و و و ... و و و همه و همه واقعیت های علمی هستند و غیر قابل توجیه برای بشر هستند چه احساسی بهت دست می ده؟؟؟
آیا این افراد چیزی به نام: "منطق" در وجودشان دارند؟ آیا معنای چیزی به نام منطق را می دونند؟؟؟ اصولاً بحث با کسی که این مسائل رو عین واقعیت می داند به نتیجه ای می رسه؟؟؟! اصلاً به نتیجه می رسه؟؟؟؟!!!

جواب این سئوالات رو به شما واگذار می کنم!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

ey baba to tamam porno sites estefade az shalagh vase sex neshon dadeh mishe
hala khoda ham to ghoran mikhaste sexy bazy dar biare on moghe dar on had bode dige loooool

زن هایی که نمازِ این دین رو می خونند، روزه اش رو می گیرند، و بقیه اش (آدم کشی و کتک زدنِ زن ها) رو جُک می دونند گفت...

چه حسی بهت دست می ده وقتی می بینی مردی که در ظاهر نشون می ده که چقدر با تو هم داستانه و در باطن در مورد تو، پیش خودش و در خلوت خودش چگونه فکر می کنه؟ واقعا چه حسی بهت دست می ده؟